ماجرای قتل اهورا ۲ ساله توسط مادرش درون رشت

جزئیـات قتل اهورا : جرم پسری به اسم قریشی رشت رضا دیوانه دوست پسر مادر یک کودک ۲ ساله بعد از تجاوز بـه این پسر بچه او را درون رشت بـه قتل رساند.

مرتبط : جزئیـات اعدام قاتل اهورا درون زندان لاکان رشت

این حادثه تلخ دو روز گذشته یعنی ۲۲مـهرماه درون لاکانی رشت درحالی لو رفت کـه همسایـه ها صدای فریـاد و جیغ کودک معصوم را شنیده و به خانـه کودک مراجعه د و حتی سعی د که تا در خانـه را باز کنند کـه موفق بـه این کار نشدند.

در ادامـه همسایـه ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و پس از رسیدن پلیس و شکستن درون با بدن خون آلود و عریـان اهورای ۲ ساله کـه روی زمـین افتاده و ناپدری شیطان صفت کـه روی مبل نشسته بود مواجه شدند. جرم پسری به اسم قریشی رشت رضا دیوانه مردم بلافاصله اهورا آزار دیده را بـه بیمارستان پورسینا رشت منتقل د.

مردی کـه درخانـه بوده ابتدا گفت کـه من پدر او هستم و اهورا درون افتاده هست و من شوکه شده ام، جرم پسری به اسم قریشی رشت رضا دیوانه اما این گفته ها توسط همسایـه ها نزد پلیس تکذیب شد و در ادامـه مشخص شد او دوست پسر مادر اهورا است.

بنابه این گزارش، قاتل اهورا عصر ۲۳ مـهر ماه سال جاری درون اداره آگاهی رشت بـه آزار و اذیت و قتل اهورا اعتراف کرد و در ادامـه اظهاراتش گفت: زمانی کـه اهورا را مورد تجاوز قرار دادم از درد و خونریزی زیـاد گریـه کرد و مدام فریـاد مـی زد و من هرچه تلاش کردم او را ساکت کنم نتوانستم، کـه در آخر سر کودک ۲ ساله را چند مرتبه بـه دیوار کوبیدم.

پزشکان بیمارستان بعد از بررسی و معاینـه کودک اعلام د کـه درصد هوشیـاری اهورا بـه ۳ رسیده هست و بعد از گذشت چند ساعت تلاش پزشکان سرانجام صبح دیروز بر اثر شدت جراحات وارده این کودک بی گناه جان سپرد.

شش ماه پیش مادر اهورا بعد جدا شدن همسرش، با این مرد شیطان صفت ارتباط برقرار کرده هست و هم اکنون مادر اهورا بـه عنوان شریک جرم درون بازداشت آگاهی رشت بـه سر مـی برد.

این حادثه درون لاکانی رشت گیلان اتفاق افتاده است.

بررسی های پزشکی قانونی آزار را تایید کرده و همچنین به‌علت آزار و اذیت هایی کـه از سوی ناپدری روی بدن کودک ایجاد شده، صورت کودک کبود و دنده های این پسر بچه شکسته شده است.

طبق آخرین خبرهای رسیده پیکر کودک ۲ ساله رشتی امروز ظهر بـه خاک سپرده خواهد شد.

همچنین بخوانید : آخرین اخبار از حکم قاتل اهورا

عمادر اهورا

گفتگو با مادر اهورا

مادر اهورا درون مصاحبه ای بـه شرح این جنایت هولناک پرداخت کـه در ادامـه مشروح آن را مـی خوانید.

مجتبی کـه بود
مادر اهور گفت: من درون زندگی گذشته ام بخاطر مشکلاتی کـه داشتم مجبور بـه جدایی شدم و پس از مدتی مجتبی وارد زندگی من شد.
وی ادامـه داد: روز حادثه کـه در بیمارستان پرسنل، موضوع تجاوز و قتل را درون مـیان گذاشتند گفتم همچین چیزی امکان ندارد زیرا رفتار او با این بچه واقعا خوب بود. جرم پسری به اسم قریشی رشت رضا دیوانه هر وقت کـه از درون خانـه خارج مـی شد اهورا گریـه مـی کرد و مـی گفت بابا مجتبی داری مـیروی؟

روز جنایت
مادر اهورا درون شرح روز حادثه بیـان کرد: صبح روز حادثه، ساعت ۹:۳۰ از خانـه خارج شدم و به محل کارم رفتم، آن روز حوالی ظهر بـه خانـه آمدم، اهورا خواب بود، بیدار شد و به دستشوویی بردمش، خواستم بـه او غذا بدهم اما بی مـیل بود و نخورد، نمـی توانم بـه او بگویم همسرم، او یک آدم سگ صفت است، بـه او گفتم غذا را داغ کن و هر وقت اهورا بیدار شد بـه او نیز غذا بده، سپس از خانـه خارج شدم و به محل کارم رفتم.
مادر اهورا اظهار کرد: من ساعت ۱۴:۱۰ بـه مغازه رفتم و از ساعت ۱۴:۱۴ که تا ۱۴:۲۴ از مجتبی به منظور من پیـام ارسال مـی شد، ساعت ۱۴:۴۸ تماس گرفت و گفت حال اهورا بد شده و غش کرده است، مـی گفت همسایـه ها را صدا کرده و اهورا را بیمارستان رازی اند، من نیز خودم را بـه بیمارستان برسانم. از محل کارم خارج شدم و با یک خودروی دربست بـه بیمارستان رفتم، آن روز هم کـه به کلانتری رفتم و موضوع تجاوز را گفتند، از من خواستند علیـه پزشک اعاده حیثیت کنم و موضوع تجاوز اصلا صحت ندارد. همان روز من از خود مجتبی سئوال کردم کـه در مرگ اهورا نقشی دارد یـا نـه و از او خواست که تا اگر چیزی هست بگوید، او نیز شروع بـه گریـه زاری کرد و قسم خورد کـه این گونـه نیست، حتی حراست بیمارستان پورسینا زمانی کـه در مورد تجاوز بـه اهورا با او صحبت د شروع بـه گریـه و زاری کرد و گفت کافر نمـی تواند چنین کاری انجام دهد.

اعتراف تکان دهنده
وی خاطرنشان کرد: مجتبی که تا لحظه آخر طبیعی برخورد مـی کرد که تا اینکه درون کلانتری بـه او دستبند زدند و به آگاهی منتقل شد، پیش خودم مـی گفتم اگر کاری کرده باشد مـی توانست فرار کند، دو روز پیش از حادثه اهورا را برد بیرون و برایش ساندویچ خرید سپس بـه محل کار من آمد و با هم غذا خوردیم، هر دیگری این رفتارها را مـی دید تصور نمـی کرد این کار، کار او باشد، همـیشـه مـی گفت من عاشق اهورا هستم، زمانی کـه خودش اعتراف کرد، درون آگاهی بـه او گفتم چرا این کار را با بچه من کردی سرش را پایین انداخت و فقط گریـه کرد.

صحنـه سازی قاتل
مادر اهورا درون مورد گفته های مجتبی درون روز حادثه نیز گفت: درون روز حادثه توجیـه مـی کرد کـه همسایـه بخاطر ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی باعث شده کـه استخوان های جناح بچه بشکند، مجتبی بـه من مـی گفت اهورا رفت سمت دستشوویی کـه ناگهان بوی غذا آمد و مجبور شد بـه سمت آشپزخانـه برود، ناگهان صدای افتادن چیزی روی کاشی آمد و به سمت دستشویی رفت کـه دید اهورا روی زمـین افتاده و در حال گریـه است، مجتبی گفت کـه او را بغل کرد و روی مبل نشاند، بـه اهورا آب داد کـه ناگهان از حال رفت، درون ادامـه نیز مدعی شد کـه همسایـه ها را خبر کرد کـه بچه اش دارد مـی مـیرد.

درخواست مادر کودک
مادر اهورا ادامـه داد: من مدتی با این آقا زندگی مـی کردم و به او اعتماد داشتم تصمـیم دارم شکایت را دنبال کنم و فقط قصاص مـی خواهم، تنـها آرزوم این بود کـه اهورا حالش خوب شود، بچه من بهی کار نداشت و طی این یک سال کـه جدا شدم او را از خود جدا نکردم اما بخاطر مسائل مالی مجبور شدم سر کار بروم، قصد داشتم درون روز حادثه اهورا را درون مـهد کودک ثبت نام کنم اما چون دیر از خواب بلند شدم نتوانستم او را ثبت نام کنم و این کار را بـه فردایش محول کردم. من بـه عنوان مادر اهورا مـی خواهم این موضوع رسانـه ای شود که تا قاتل هر چه سریع تر بـه اشد مجازات برسد.

اما حرفهای پدر اهورا درون مورد این حادثه تلخ

پدر اهوارا پسر بچه ای کـه چند روز قبل توسط دوست پسر مادرش بعد از تجاوز بـه قتل رسیده بود، درون خصوص صحبت های همسر سابقش واکنش نشان داد.
صحبت های پدر اهورا را درون ادامـه بخوانید:

” مادر اهورا درون صحبت های نخست خود مدعی شده بود کـه دوست پسرش این کار را انجام نداده هست و زمانی کـه از بیمارستان بـه من زنگ زدند با اینکه من درون منطقه گیلان نبودم خودم را خیلی سریع بـه آنجا رساندم، پزشک معالج اهورا بـه من گفت کـه پسرت از نظر ریـه خیلی وضعیت اش وخیم بود حتی ضربه شدید هم بـه مغز اهورا وارد شده بود کـه ضریب هوشی او را بـه شش کاهش داده بود. همسایـه متوجه شدند چه اتفاقی افتاده هست و تمام پزشکان گفتند کـه اهورا مورد تجاوز وحشیـانـه قرار گرفته است. ماجرا از اینجا خیلی جالب مـی شود کـه همـه تجاوز بـه اهورا را تائید د اما مادر اهورا این موضوع را رد مـی کرد و مـی گفت: دوست پسر من گفته همچین کاری نکرده است.

چند روز قبل مدیرساختمان همسرسابق بـه من گفت کـه طبق معمول دوباره صداهای گریـه و ناله اهورا را شنیدیم و از من خواست بـه آنـها تذکر بدهم، کـه همسر من حدود ۲ ماه اجازه نداد اهورا را ببینم بـه این دلیل کـه نفقه اهورا را پرداخت نکرده ام.

همسایـه ها گفته اند بـه شما اطلاع دادند اما شما کاری نکردید.

هنگامـی کـه مدیر ساختمان موضوع را با من درون مـیان گذاشت قرار شد همسایـه ها از این خانم شکایت کنند و من هم شکایتم را مبنی بر عدم صلاحیت همسر سابقم مطرح کنم کـه بتوانیم آنـها را از ساختمان اخراج کنند و من هم اهورا را از همسرم بگیرم کـه این اتفاق وحشتناک افتاد.

و بعد؟

روز جنایت آن طور کـه من شنیدم از این قرار بود کـه اهورا آنقدر ضجه زده هست همسایـه ها بـه زور درون خانـه را شکستند و وارد خانـه شدند. هنگامـی کـه همسایـه ها وارد اتاق شدند اهورا را درون حالی کـه از محل تجاوز، بینی و سر خونریزی مـی کرد و نفس هم نمـی کشید مشاهده د کـه یکی از همسایـه ها بـه اهورا تنفس مصنوعی داده کـه اهورا به منظور مدتی زنده شد. مردم اهورا راپتو گذاشتند و به بیمارستان بردند کـه متاسفانـه بیمارستان رازی او را قبول نکرد و اهورا بـه بیمارستان پورسینا منتقل شد کـه در آنجا قاتل خودش را بـه جای من معرفی کرده بود و به پزشکان گفته بود کـه اهورا درون مصدوم شده است. پزشکان زمانی کـه بدن اهورا را مـی بینند بـه موضوع شک مـی کنند بـه این خاطر کـه چطور مـی شود بچه درون طوری مصدوم شود کـه ریـه اش بترکد.

یک سری جریـان هایی این وسط هست که من بعد ها درون موردش حرف مـی بـه این خاطر کـه اگر این موضوع ثابت شود خود همسر سابقم هم بـه عنوان همدست قاتل مجازات خواهد شد.

از همسر سابق تان هم شکایت کردید؟

بله، بـه جرم شریک قتل من از همسر سابقم شکایت کردم.

شنبه این هفته کـه به دادسرا رفته بودیم قاتل عنوان مـی کرد من خودم بچه ۳ ساله دارم و مدام تکرار مـی کرد دست بـه این جنایت نزده هست اما زمانی کـه قاتل بـه آگاهی رفت درون آنجا بـه قتل و تجاوز اعتراف کرد.

  

عهای قاتل و مادر اهورا

عوداع پدر اهورا قبل از دفن

عمادربزرگ اهورا داخل قبر

عپدر اهورا

مصاحبه جدید با پدر اهورا

دل پری از قضاوت های مردم داشت، مـی گفت به منظور چه خواننده مملکت بی آنکه چیزی بداند تهمت مـی زند، من از روی هوس ازدواج نکردم، من هفت سال با این زن زندگی کرده بودم، سال پنجم زندگیمان بچه دار شدیم،ی چه مـی داند داخل زندگی من چه مـی گذشت. درون آن زمان این زن به منظور من فرشته بود، او هم مانند من تنـها فرزند خانواده خود بود، البته خانواده هایمان مخالفت هایی داشتند اما اصرار خودمان بود و بالاخره ازدواج کردیم، اما با تولد اهورا رفتار همسرم رفته رفته تغییر کرد، چیزهایی از او مـی دیدم کـه برایم غیر قابل باور بود، درون مسائل شخصی او چیزهایی مـی دیدم کـه در خور من نبود، اختلافاتمان بالا گرفت و اولین بار خودش بحث طلاق را مطرح کرد اما من نپذیرفتم و از اوایل مـهر سال گذشته که تا روز ۲۳ بهمن همان سال بخاطر اهورا جنگیدم اما او قبول نکرد و بالاخره جدا شدیم، این درون حالی بود کـه خود ما هیچ وقت نمـی توانستیم مسئله طلاق را درک کنیم اما خودمان هم دچار همـین مسئله شدیم.

منشا تغییرات شخصیتی

از او درون مورد چرایی تغییر رفتار همسر سابقش پرسیدم، ذهنش بـه ابتدای تجربه زندگی مشترکش رفت و گفت: درون ابتدا زندگیمان دستفروشی مـی کردیم، کم کم مغازه گرفتم، همسرم مغازه جداگانـه ای داشت من هم مغازه دیگری اما با این حال هزینـه های هر دو مغازه پای من بود ولی درآمد حاصل از آن به منظور خودش بود، درون آن زمان بود کـه دوستانی دور او را فراگرفتند کـه تاثیر فراوانی روی شخصیت همسر سابقم گذاشتند، یکی از آن ها فروشنده مغازه خودش بود.

همسر یـا دوست پسر؟!

به او گفتم چه زمانی متوجه ازدواج مجدد همسر سابقش شد، صدایش تغییر کرد و گفت: اصلا ازدواجی درون کار نیست، اگر ازدواج رسمـی شده بود حتما حضانت بچه بـه من داده مـی شد، سوم تیر ماه امسال مـهر طلاق درون شناسنامـه همسر سابقم خورد، طبق قانون سه ماه و ده روز بعد امکان به منظور او وجود داشت این درون حالی هست که یک ماه و نیم هست که از مـهلت نامـه آن ها مـی گذرد.

عمعنادار قاتل اهورا

مـیلاد درون ادامـه گفت: قرار ما از ابتدا به منظور دیدن اهورا درون روزهای سه شنبه بود، که تا اینکه درون دو ماه اخیر و درست همزمان با آشنایی همسر سابقم با قاتل این قرار بـه هم ریخت. ۱۵ روز پیش از حادثه نیز با همسر سابقم سر این موضوع بحث کردم و او بـه بهانـه های مختلف مانع دیدار من و اهورا مـی شد که تا اینکه فهمـیدم با پسری درون ارتباط است، بعد از این ماجرا یک شب فردی درون تلگرام من ملحق شد، زمانی کـه عاو را باز کردم فهمـیدم همان شخصی هست که همسر سابقم با او درون ارتباط است، آن عنیز عکسی بود کـه قاتل انگشت خود را بـه حالت توهین بـه سمت عاهورا گرفته بود.

ماجرای فریـادهای اهورا چند روز پیش از قتل

مـیلاد درون ادامـه ماجرا بـه خبرنگار گفت: یک هفته پیش از حادثه نیز مدیر ساختمان بـه مغازه من آمد و گفت کـه آقایی با همسر سابق من درون ارتباط هست و درون این مدت نیز یک بار صدای فریـادهای اهورا را نیز شنیده اند اما زمانی کـه همسایـه ها جلوی درون رفتندی پاسخ آن ها را نداد، تصمـیم گرفتم شکایت کنم که تا بتوانم اهورا را پیش خود نگهدارم، همسایـه ها نیز بخاطر رفت و آمدهای ناجور قصد شکایت داشتند، اما فرصتی نماند و اهورا قربانی نیت کثیف این مرد شد.

ناگفته های اهورا کـه به گور رفت

پدر اهورا گفت: از زمانی کـه همسر سابقم با این مرد درون ارتباط بود دیگر نگذاشت که تا اهورا را ببینم و من تصور مـی کنم کـه آن ها ترس از این داشتند کـه اهورا من را ببیند و چیزهایی بگوید کـه به نفع آن ها نباشد.

با مرگ اهورا ناگفته های این کودک دو ساله نیز به منظور همـیشـه درون او پنـهان ماند، ناگفته هایی کـه شاید بخشی از آن ها درون اعترافات قاتل سنگدل فاش شود.
آخرین باری کـه اهورا قربانی تجاوز شد زمانی بود کـه به قتل رسید اما هنوز مشخص نیست کـه این سناریوی شوم اولین بار نیز بود باشد

همچنین بخوانید :

حکم پرونده قاتل اهورا




[ماجرای قتل اهورا ۲ ساله توسط مادرش درون رشت + تصاویر جرم پسری به اسم قریشی رشت رضا دیوانه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 23 Jul 2018 09:53:00 +0000